herma-med-line

Ce este acest serviciu?

HermaMed Line este un serviciu nou lansat de centrul nostru medical pentru a veni în sprijinul pacienților atunci când au nevoie de o opinie medicală avizată, fiind astfel protejați de noul virus COVID-19, evitând deplasările în perioada stării de urgență.

Medicii sunt eroii noștri din prima linie de ofensivă a spitalelor. Deoarece ne gândim la siguranța celor care ne trateaza cât și a pacienților, a luat nastere acest program ce vine in sprijinul nevoilor tuturor. Suntem în continuare alături de dumneavoastră, oferindu-vă servicii medicale de înaltă calitate în deplină siguranță.


Iată câteva beneficii ale programului HermaMed Line:

Economisiți timp;
Evitați contactul cu diverse persoane, deoarece nu ieșiți din casă;
Economisiți bani, deoarece nu trebuie să plătiți deplasarea până la centrul nostru medical;
Puteți beneficia de acest serviciu de oriunde, fie că sunteți în Iași sau în zonele adiacente;
Siguranță pentru cei dragi, deoarece nu trebuie să vă deplasați, scădeți considerabil riscul de a contacta virusul.

Cum funcționează?

1. Faceți o programare

Sunați la 0332 443 445 sau completați formularul online alăturat. Ulterior veți fi preluat sau contactat de un reprezentant HermaMed Center, ce vă va furniza toate informațiile necesare pentru a beneficia de o teleconsultație cu unul dintre medicii noștri specialiști.

2. Trimiteți-ne documentele medicale

Pentru a avea o imagine de ansamblu cât mai amplă asupra problemei dumneavoastră de sănătate, orice documente medicale sau poze referitoare la aceasta le puteți trimite la adresa de e-mail hermamedcenter@gmail.com, pentru ca specialistul nostru să-și facă o analiză anticipată consultului.

3. Discuția cu specialistul nostru

Acum că avem datele necesare, la ora și ziua stabilită conform programării veți fi contactat telefonic de specialistul nostru pentru a discuta despre problema dumneavoastră de sănătate.

4. Nu uitați să verificați e-mailul

După discuția cu specialistul nostru, veți primi pe email toate documentele medicale emise de medic (scrisoarea medicală, rețeta, schema de tratament etc).

Explicații pas cu pas

  1. Faceți o programare pentru a avea o discuție cu un specialist, sunând la numărul 0332 443 445 sau completând formularul de programare.
  2. Un reprezentat HermaMed Center v-a prelua apelul dumneavoastră sau vă va suna pentru a vă oferi toate detaliile necesare referitoare la programare precum: oră, dată, metodă de comunicare, tarife etc.
  3. Trimiteți documentele medicale precum scrisori medicale , rețete, scheme de tratament, radiografii , ecografii, imagini ale problemei etc pe adresa hermamedcenter@gmail.com
  4. Puteți beneficia de acest serviciu GRATUIT prin decontare C.A.S. ,dacă sunteți asigurați și aveți bilet de trimitere de la medic.
  5. În cazul în care nu sunteți asigurați C.A.S. si optați pentru acest serviciu în regim privat , prin metoda de comunicare stabilită de comun acord cu reprezentantul nostru, veți primi un link de plată pentru serviciile medicale. Accesați link-ul și efectuați plata cu cardul. Nu uitați că link-ul este valabil 24 de ore și este posibil ca e-mailul ce conține acest link să ajungă și în folderele de spam/junk/promotions/etc.
  6. După efectuarea plății programarea se confirmă.
  7. Documentele dumneavoastră medicale vor fi analizate de specialiștii noștri.
  8. La ora și data stabilită veți fi contactat de specialistul nostru pentru a discuta despre problema dumneavoastră medicală.
  9. După încheierea discuției, în decurs de 24 de ore veți primi un rezumat alt acesteia, împreună cu recomandările și actele medicale.

Important!

  1. Dacă plata nu se efectuează în 24 de ore, programare se anulează automat.
  2. Dacă nu răspundeți la apelul specialistului de la data și ora stabilită, acesta va reveni cu încă un apel în decurs de 5 minute, iar în cazul în care și al doilea apel este nepreluat, programarea se anulează, iar contravaloarea programării nu se rambursează.
  3. În cazul în care nu mai puteți prelua apelul specialistului nostru la ora și data stabilită, vă rugăm să ne informați din timp pentru a reprograma consultatia.
  4. Din motive de confidențialitate, apelurile vor fi cu număr ascuns.