Ce este acest serviciu?
Cum funcționează?
1. Faceți o programare
Sunați la 0332 443 445 sau completați formularul online alăturat. Ulterior veți fi preluat sau contactat de un reprezentant HermaMed Center, ce vă va furniza toate informațiile necesare pentru a beneficia de o teleconsultație cu unul dintre medicii noștri specialiști.
2. Trimiteți-ne documentele medicale
Pentru a avea o imagine de ansamblu cât mai amplă asupra problemei dumneavoastră de sănătate, orice documente medicale sau poze referitoare la aceasta le puteți trimite la adresa de e-mail hermamedcenter@gmail.com, pentru ca specialistul nostru să-și facă o analiză anticipată consultului.
3. Discuția cu specialistul nostru
Acum că avem datele necesare, la ora și ziua stabilită conform programării veți fi contactat telefonic de specialistul nostru pentru a discuta despre problema dumneavoastră de sănătate.
4. Nu uitați să verificați e-mailul
După discuția cu specialistul nostru, veți primi pe email toate documentele medicale emise de medic (scrisoarea medicală, rețeta, schema de tratament etc).
Explicații pas cu pas
- Faceți o programare pentru a avea o discuție cu un specialist, sunând la numărul 0332 443 445 sau completând formularul de programare.
- Un reprezentat HermaMed Center v-a prelua apelul dumneavoastră sau vă va suna pentru a vă oferi toate detaliile necesare referitoare la programare precum: oră, dată, metodă de comunicare, tarife etc.
- Trimiteți documentele medicale precum scrisori medicale , rețete, scheme de tratament, radiografii , ecografii, imagini ale problemei etc pe adresa hermamedcenter@gmail.com
- Puteți beneficia de acest serviciu GRATUIT prin decontare C.A.S. ,dacă sunteți asigurați și aveți bilet de trimitere de la medic.
- În cazul în care nu sunteți asigurați C.A.S. si optați pentru acest serviciu în regim privat , prin metoda de comunicare stabilită de comun acord cu reprezentantul nostru, veți primi un link de plată pentru serviciile medicale. Accesați link-ul și efectuați plata cu cardul. Nu uitați că link-ul este valabil 24 de ore și este posibil ca e-mailul ce conține acest link să ajungă și în folderele de spam/junk/promotions/etc.
- După efectuarea plății programarea se confirmă.
- Documentele dumneavoastră medicale vor fi analizate de specialiștii noștri.
- La ora și data stabilită veți fi contactat de specialistul nostru pentru a discuta despre problema dumneavoastră medicală.
- După încheierea discuției, în decurs de 24 de ore veți primi un rezumat alt acesteia, împreună cu recomandările și actele medicale.
Important!
- Dacă plata nu se efectuează în 24 de ore, programare se anulează automat.
- Dacă nu răspundeți la apelul specialistului de la data și ora stabilită, acesta va reveni cu încă un apel în decurs de 5 minute, iar în cazul în care și al doilea apel este nepreluat, programarea se anulează, iar contravaloarea programării nu se rambursează.
- În cazul în care nu mai puteți prelua apelul specialistului nostru la ora și data stabilită, vă rugăm să ne informați din timp pentru a reprograma consultatia.
- Din motive de confidențialitate, apelurile vor fi cu număr ascuns.